Design Thinking w sprzedaży

Szkolenie warsztatowe przedstawiające najnowsze i najlepsze praktyki dotyczące współtworzenia wartości z klientami i rozwijania nowych możliwości biznesowych. 

2-dniowy kurs współtworzenia i design thinking w sprzedaży

Konwencjonalne podejście do sprzedaży wymaga zmiany szczególnie w sposobie myślenia. Większość usług czy produktów staje się towarem często masowym.

Kurs oferuje

połączenie teorii i praktycznych warsztatów, 

Ma to na celu wyjaśnienia teorii, jak działa proces i wdrożenia wraz z zastosowaniem. Dowiesz się jaką wartość daje połączenie innowacji i sprzedaży, które zbiegają się, tworzeniu  strategii rozwoju biznesu z klientami.

Przewagę konkurencyjną stworzą sprzedawcy, którzy w swoim podejściu, koncentrują się na pomaganiu klientom w rozwijaniu możliwości biznesowych.

Rozwiązania tworzą w oparciu o współtworzenie wartości, a nie na sprzedawaniu. Rezultatem tych działań jest lepsze zrozumienie działalności Twojego klienta (i klienta Twojego klienta). Zrozumienie to owocuje zarówno wyjątkowymi relacjami z klientami, jak i nowymi możliwościami sprzedaży.

 Jest to okazja, aby dowiedzieć się, w jaki sposób można zastosować design thinking do angażowania klientów, a nawet do przeprojektowania procesu sprzedaży w przyszłości.

Szkolenie oferuje unikalny zespół doświadczonych praktyków sprzedaży and facyliytatorow i moderatorów Design Thinking 

Działamy jako trenerzy i facylitatorzy i zabierzemy Was w podróż transformacji na poziomie osobistym, zawodowym i organizacyjnym. Podczas tej podróży będziesz ściśle współpracować z nimi, aby znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: 

Dlaczego zmienia się świat sprzedaży? 

Jaki ma to wpływa na Twoją pracę jako handlowca? 

Jakie narzędzia możesz wdrożyć aby pobudzić swoją kreatywność?

Rezultat ma na celu transformację uczestników, znajomość narzędzi, metod i rozwoju osobistego. 

DLA KOGO?

Menedżerowie ds. Sprzedaży i marketingu, którzy chcą dowiedzieć się więcej o najnowszych trendach, narzędziach i przypadkach w rozwoju biznesu;

Menedżerów innowacji, którzy szukają nowych, innowacyjnych sposobów angażowania się i współtworzenia wartości ze swoimi klientami;

Kierownicy sprzedaży, którzy szukają nowych procesów i narzędzi do współtworzenia wartości ze swoimi klientami.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

Poznasz kluczowe trendy i zmiany w sprzedaży właśnie w tym momencie, zamiast później nadrabiać zaległości;

Wyprzedzisz konkurencję, badając nowe sposoby dalszego zwiększania konkurencyjności poprzez współtworzenie oferty z klientem.

Pozwól się zainspirować zupełnie nowym narzędziom w rozwiazywaniu problemów takich jak Action learning.

Skorzystaj z okazji do nawiązywania kontaktów i wymiany pomysłów z innymi praktykami w ekscytującej nowej dziedzinie wiedzy;

Naszym głównym celem jest zapewnienie praktycznych narzędzi, z których możesz korzystać natychmiast następnego dnia w swoim środowisku pracy. 

Paulina Sawa

Działa w obszarze sprzedaży B2B ponad 14 lat. Pomaga organizacjom handlowym wprowadzać innowacje i współtworzyć wartość wraz z klientami.

Maksymalna liczba uczestników: 12

 

Ceny

Cena za kurs  Early Bird 

Cena za kurs normalnego 

W ramach ceny otrzymujesz zdrowy i pyszny lunch oraz przekąski i napoje przez cały dzień. Wszystkie narzędzia i materiały są również dostępne po zakończeniu kursu do użytku osobistego. Certyfikat ……przyznawany jest uczestnikom, którzy pomyślnie ukończyli kurs. 

Rabaty są dostępne dla rejestrujących się zespołów, freelancerów, organizacji non-profit i rządowych.

Ceny nie zawierają podatku VAT. Naliczamy 23% VAT 

 

W obecnej sytuacji bardzo poważnie traktujemy nasz obowiązek społeczny, jeśli chodzi o ochronę zdrowia naszych cenionych uczestników i członków zespołu. Z tego powodu zapewniliśmy, że wszystkie niezbędne środki ostrożności zostały starannie wdrożone zgodnie z wytycznymi naszego rządu. Jeśli masz konkretne pytania dotyczące tych dokładnych środków, zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem email lub telefonu, abyśmy mogli Cię poinformować.

Shopping Cart
Przewiń do góry